1- تمام محصولات شرکت قدرتمند بیمه سامان
+ انواع بیمه عمر و زندگی و تشکیل سرمایه
+ بیمه تکمیلی انفرادی، خانوادگی، گروهی (با امکان تخفیف تا 25%)
+ بیمه تکمیلی کرونا
+ بیمه عمر و حوادث با پوشش کرونا
+ بیمه های آتش سوزی
+ بیمه های اتومبیل: ثالث، بدنه (تا 70%)
+ بیمه های مسئولیت (تا 70%)
+ بیمه مسئولیت شهروندی (75%)
+ بیمه های باربری
+ بیمه تجهیزات الکترونیک و …
1.1 گروه مالی سامان
1.1.1 بيمه سامان
شركت بيمه سامان در تاریخ 1383/11/27 به منظور ارائه خدمات بیمه های بازرگانی در رشته بيمههاي اموال، مسئوليت و اشخاص با سرمايه 200 ميليارد ريالي منقسم به 200 ميليون سهم با ارزش اسمي يك هزار ريالي در سازمان ثبت شرکتها با شماره ثبت 241059 ثبت شد و در تاریخ 1383/12/11 مجوز فعاليت خود را در رشته های زندگی ، غیر زندگی و بیمه های اتكايي از بيمه مركزي دریافت نمود و به عنوان ششمين عضو گروه مالی سامان فعاليت خود را آغاز کرد.
2.1.1 بانک سامان
بانک سامان به عنوان سومين بانک خصوصي کشور و اولين عضو گروه مالي سامان، تحت نظارت بانک مرکزي مرداد ماه 1381 با پيشينه اولين موسسه مالي و اعتباري کشور و با سرمايه اوليه 200ميليارد ريال آغاز به کار کرد. از شروع فعاليت با توجه به نياز مبرم کشور به تحول در زمينه صنعت بانکداري از سيستم بانکداري سنتي به بانکداري مدرن، ارائه خدمات بانکداري الکترونيکي را سرلوحه فعاليت بانکي خود قرار داده و در حال حاضر با سرمايه 4000ميليارد ريال، در کنار خدمات بانکداري رايج براي اولين بار در کشور در زمينه ارائه سرويسهاي بانکداري الکترونيکي چون سامان کارت، اينترنت بانک، موبايل بانک، تلفن بانک و ارائه سيستمهاي on- line بانکي گام برداشته است.
3.1.1 پرداخت الکترونیک سامان
رتبه 20 جهانی در بین 150 شرکت PSP برتر جهان
شرکت پرداخت الکترونيک سامان با مشارکت بانک سامان و با هدف ارائه خدمات پرداخت الکترونيک، با تمرکز بر دو حوزه خدمات کارت و ايجاد شبکه فراگير پذيرندگان کارت در سال 1382 تاسيس گرديد. اين شرکت با در اختيار داشتن امکانات سخت افزاري ونرم افزاري پيشرفته و بهره مندي از نيروهاي متخصص و مجرب توانست به عنوان اولين
payment service provider) PSP) رسمي کشور مجوز فعاليت خود را از بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در سال 1383 دريافت نمايد. ماموريت ما ارائه خدمات پرداخت الکترونيک، با بالاترين کيفيت و ساده ترين کاربري، به صاحبان کسب و کار، شرکت ها، سازمانها ، دارندگان و پذيرندگان کارت در ايران است.
4.1.1 دیگر اعضای گروه مالی سامان عبارتند از:
کارگزاری بانک سامان
اعتبار سنجی ایرانیان
شرکت صرافی سامان
پردازشگران سامان
ارتباطات ماهوارهاي سامان
آفتاب تجارت سامان
2.1 چارچوب شایستگی های بیمه سامان
شرکت بیمه سامان، چارچوب شایستگی های خود را با توجه به تاکید مدیریت سازمان بر توسعه و بهبود عملکرد و بهره وری بیشتر در ارائه خدمات به مشتریان، طراحی کرده است. دودسته بندی اصلی در رابطه با شایستگی های بیمه سامان وجود دارد:
3.1 بیانیه ارزش های بنیادین شرکت بیمه سامان
ارزش های بنیادین بیمه سامان موثر بر تصمیم گیری ها و رفتارهای فردی و سازمانی این شرکت عبارتند از :
فکر کردن فراتر از چارچوب، ایجاد ایده های منحصر به فرد و جدید و همچنین استفاده از این ایده ها جهت بهبود رویه ها، محصولات و خدمات موجود و یا ایجاد رویه ها، محصولات، خدمات و راه حل های جدید، کنجکاو بودن و تلاش برای پیدا کردن راه های جدید انجام کار و یادگیری برای خلق ایده ها و روش های اثر بخش.
توانایی در ایجاد و حفظ شبکه ارتیاطی موثر با لایه های مختلف در داخل و خارج از سازمان و همچنین توانایی در تعامل با ایشان و رسیدن به توافق. تمایل به همکاری و کار در گروه و بهدست آوردن احترام دیگران. آشنا بودن با رویکردهای متفاوت رفتاری و استفاده از آنها در برقراری ارتباط با دیگران.
داشتن رویکردی منطقی و استدلالی جهت شناسایی فرصت ها و تهدیدهای خارجی و نقاط ضعف و قوت داخلی جهت انجام تصمیم گیری ها و همچنین توانایی کارکردن راحت و دقیق با اعداد و استفاده از آن ها جهت توجیه و تحلیل نتایج و تصمیمات.
انجام کارها به صورت نظام مند، جهت دستیابی به اهداف تعیین شده با اولویت بندی و اختصاص بهینه زمان و منابع در دسترس. توانایی پیش بینی موانع انجام کار و آگاه بودن از پیشرفت کار و وضعیت فعلی کار محول شده در هر زمان. آگاهی از فرآیندها و اهمیت دادن به کلیه فعالیت هایی که باید برای رسیدن به یک نتیجه مشخص انجام شود و توجه به ارتباط بین فعالیت ها و نتایج بدست آمده.
اهمیت دادن به نیازهای مشتریان داخلی و خارجی در چارچوب منشور مشتری مداری بیمه سامان به شکلی که رضایت آنها با در نظرگرفتن منابع موجود جلب شود. این مشتریان تمامی گروه های ذینفع را در بر می گیرد.
داشتن رویکردی مثبت در مقابل تغییرات، همچنین توانایی تجزیه و تحلیل و انعطاف پذیری در قبال تغییرات در جهت استفاده کاربردی و مفید از آن ها و بررسی فعالانه دیدگاهها، گرایشات و رفتارهای جدید. تمایل درونی و شخصی به یادگیری و پیشرفت در کارراهه شغلی و میل به بهتر شدن.
4.1 گوشه ای از مزایا در بیمه نامه های سامان:
5. کاملترین پوشش های بیمه آتش سوزی مخصوص کسب و کار در بین شرکت های بیمه ای با کمترین حق بیمه تنها در بیمه سامان:
کارشناس فروش
مدیریت فروش
سرپرستی شعب مناطق کشور
نمایندگی فروش تمام محصولات بیمه سامان
– نظم و مدیریت زمان
– جدی گرفتن کسب و کار خود
– عدم علاقه به کارکردن برای دیگران
– عدم علاقه به حقوق محدود کارمندی
– توان جدایی از منطقه امن خود
– علاقه برای داشتن کسب وکار خود
– خلاقیت و ایده پردازی
– آرمان گرایی و هدفمندی
– داشتن هدف و برنامه کاری
– توانایی در اثبات استعداد و توانمندی
– فعالیت بعنوان شغل اول یا دوم
– تمام وقت / پاره وقت / دورکاری
– عدم تفاوت در جنسیت (خانم/آقا)
– عدم تفاوت در مدرک تحصیلی
– از حداقل سن 18سال تمام
– اعطای کد فروش کلیه بیمه نامه ها
– امکان فروش از اولین روز همکاری
– عقد قرارداد کاملا رسمی با سازمان
– بهره مندی از بیمه تکمیلی سازمانی
– امکان ارتقا جایگاه شغلی در سازمان
– مشارکت ایده آل در سود خالص محصولات سازمان
– بهره مندی از آموزش تخصصی رایگان
– کارآفرینی در منطقه خود
– بدون سرمایه اولیه
– درآمد نامحدود
– اعطای مجوز مدیرفروشی
– اعطای مجوز تیم سازی
– اعطای مجوز جهت تاسیس شعبه نمایندگی و سرپرستی
– امکان گسترش شبکه فروش خود بدون محدودیت جغرافیایی
– انجام فرآیند قرارداد و پورسانت شبکه فروش مستقیما با سازمان
– تخصیص پنل اختصاصی کارمزد جهت مشاهده سوابق فروش و پورسانت به تفکیک برای کلیه اعضای سازمان
در آغاز همکاری، آموزش های تخصصی لازم بطور کامل ارائه شده و نیاز ضروری به سابقه کاری و تجربه ندارد. این شغل، کاملا مستقل با درآمدی مناسب بصورت کارمزد است. داشتن اعتماد به نفس بالا، اشتیاق، انگیزه، علاقه، صبر و پشتکار راز موفقیت و کسب درآمدهای بسیار چشمگیر و مناسب در این حرفه می باشد.
شاخصه هايي كه شما بايد داشته باشید:
– صداقت
– نظم
– مسئولیت پذيري
– پشتكار بالا
– روابط عمومي خوب( راحت با مردم ارتباط برقرار كردن) اعتبار اجتماعي
– آينده نگري
– اعتماد به نفس.
لازم به ذكر است در صورتیكه شخص متقاضي هر كدام از شاخصه هاي فوق را نداشته باشد يا ضعیف باشد به همان نسبت در كار با مشكل مواجه خواهد شد و قرار داد ايشان تمديد نخواهد شد ؛ لذا بهتر است با خودمان رو راست باشیم.
شغل ما :
نماینده، كارشناس و مشاوره بیمه اي و مالي به كل مردم جامعه
وظیفه ما :
اشاعه فرهنگ بیمه ای و كمك به كاهش استرس و نگرانیهاي هموطنان عزيز در جهت آينده نگري
صنعت بیمه :
قويترين ،پردرآمدترين و پولسازترين صنعت دنیا
مزاياي شغل :
– کارآفرینی
– فرهنگ سازی
– فردي مفید براي جامعه
– جايگاه شغلي خوب
– پرستیژ كاري
– درآمد خوب (میزان درآمد به توانايي و پشتكار خودمان بستگي داشته و هیچ سقفي ندارد
– متخصص در شغل خود
– رئیس خود بودن
– آزادي عمل در زمان فعالیت
– انتخاب مشتري به اختیار شماست
– امنیت شغلي بالا
– آزادي شغلی
– امكان پیشرفت و ارتقاء شغلي
– کسب سابقه كار و پرتو شخصی صنعت بیمه و….
فرصتی استثنائی برای کسانی که می خواهند کاری مستقل آغاز نمایند، کسانی که علاقه مند به درآمد زایی بر اساس توانمندی خویش هستند،افرادی که می خواهند برای رشد و رسیدن به اهداف خود، برای خویش کار کنند، نه برای دیگران، کسانی که خود را لایق درآمدزایی می دانند، نه حقوق ثابت، و…
اساس كار بر پايه آموزشهاي جامع و علمي بوده و از پشتیباني خیلي خوبي برخوردار خواهید شد
روند اعطای كد كارشناسي و مدیریت فروش :
الف) اخذ درخواست کتبی از متقاضیان
ب ) پس از مصاحبه مدیر امور نمایندگان با متقاضی، حالت زیر به وجود می آید:
در صورت احراز شرایط و پذیرش از سوی مدیریت امور نمایندگان برای متقاضی پرونده تشکیل و متعاقب آن مکاتبات لازم با متقاضی و معرفی ایشان برای شرکت در دوره های آموزشی و آزمون صورت می پذیرد.
1- گذراندن دوره دانش تخصصی بیمه
2- شرکت در دوره آزمون
3- درصورت قبولی در آزمون، عقد قرارداد و شروع فعالیت
مزایای اخذ اعطای کد رسمی
از اولین روز کاری درج سابقه رسمی شما در سطوح ملی و بین المللی آمادگی برای دریافت مدرک بین المللی نوابغ فروش دنیا بهره گیری از آموزش، مشاوره، پشتیبانی و تجربیات ارزنده متخصصان و فروشندگان حرفه ای و بین المللی امکان بهره گیری از دفتر سرپرستی و امکانات آن امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی نمایندگان در سطوح ملی و بین المللی
توضیحات کامل تر در مورد شیوه کار:
شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، دانش، تجربه، رابطه، بازار هدف، موقعیت و فضای کاری دارید که تمامی این امکانات توسط این مجموعه برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد شده است.
همچنین مناسب افرادی است که:
– فرهنگسازي و خدمت به همشهريان خود
– هموطنان عزيز خود را لایق شایسته ترین ها میدانند
– به دنبال کاری پرشور و هیجان هستند
– علاقه مند به استفاده از قدرت خلاقیت خود در زمینه کاری می باشند.
– علاقه مند به کسب جایگاهی بین المللی در زمینه کاری خود می باشند
– به دنبال امنیت و استقلال شغلی هستند و…
جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟
تفاوت تجارت فوق با تجارت های دیگر در چیست؟
در کسب و کارهای دیگر، صاحب تجارت هزینه های زیادی را صرف
اجاره محل کار
خرید ملزومات اداری
تبلیغات
حقوق کارمندان و… می کند
و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود
در صورتی که در شبکه فروش ما، شخص پس از تکمیل مدارک شناسایی و گذراندن دوره آموزشی تخصصی، در دفتر سرپرستی این مرکز کسب و کار خویش را آغاز مینماید.
به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید نمایندگان فروش و بازاریابان موفق استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است، تلف نماید.
درآمدزایی به چه میزان است؟
میزان درآمدزایی در این کار، مثل تمامی کارهای مشابه، بستگی به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخصی دارد. مهمترین آیتم در این قسمت دانش و آموزشی است توسط سرپرستان و پشتیبان های فروش به شما منتقل می گردد و با در اختیار قرار دادن تجارب خویش، مسیر را برای کار شما هموار می کنند.
چقدر مردم به بیمه نامه نیاز دارند؟
با توجه به تورم و در پی آن افزایش هزینه های درمان و افزایش قیمت اموال و عدم ثبات اقتصاد و درنتیجه تنگدستی مردم جامعه سبب شده است، افراد جامعه تمایل بیشتری نسبت به قبل برای جبران هزینه های خسارت های مالی، جانی و سلامتی توسط شرکت های بیمه داشته باشند. در واقع میتوان گفت اکنون بیمه با زندگی مردم گره خورده است:
از بیمه نامه های اجباری (اتومبیل شخص ثالث و مسئولیت های حرفه ای مانند پزشکان و پیراپزشکان و…) یا وسایل ساده همچون گوشی موبایل که در حال حاضر برای جبران خسارت وارده به آن هزینه چند برابری نسبت به گذشته انجام داد (بیمه تجهیزات الکترونیک) تا جبران هزینه های درمانی از ویزیت و دارو، دندانپزشکی تا بستری و اعمال جراحی که هزینه ها سربه فلک کشیده اند(بیمه تکمیلی انفرادی و خانوادگی) و خسارت ناشی از بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله و طوفان، سرقت و … که تهیه دوباره همان اموال یا ساخت مجدد ساختمان فوق العاده بار مالی سنگینی است، همچنین جبران هزینه خسارت مالی تصادفات اتومبیل که اکنون قیمت تعمیر و تعویض قطعات چندین برابر شده اند (بیمه بدنه) و بسیاری مثال های دیگر … این مصداق وجود دارد.
تا چه حد در این فعالیت امکان پیشرفت مالی وجود دارد؟
بعنوان مثال هر فردی در زندگی خود از فجایع و خطراتی که ممکن است گریبانگیر وی شود میترسد، همچون
فوت، حادثه، ازکارافتادگی
کمبود حقوق و درآمد در زمان بازنشستگی
هزینه بالای درمان بیماری های صعب العلاج
عدم امنیت شغلی و درآمدی
عدم استقلال مالی
تامین نبودن فرزندان در آینده
خطر تصادفات رانندگی
مسئولیت مدنی کارفرمایان
آتش سوزی و …
از آنجایی که محصولات بیمه ای تمام این ترس ها و خطرات را پوشش می دهند، مردم، استقبال بسیاری از انواع بیمه نامه ها دارند و با افزایش فرهنگ بیمه ای روندی صعودی خواهند داشت و شما نیز می توانید از این فرصت عالی در جهت پیشرفت منافع مالی خود کوشا باشید.
میزان رشد بین المللی در این فعالیت ها چگونه است؟
کسانی که در حوزه فروش بیمه های زندگی در کل دنیا فعالیت می کنند، سالانه در مجمعی به نام MDRT گرد هم می آیند و از تجربیات افراد موفق در عرصه بین المللی استفاده می کنند و با داشتن مدرک سازمان به عضویت انجمن مذکور درمی آیند و به دلیل داشتن این گواهینامه معتبر بین المللی جایگاهی حرفه ای در سطوح ملی و بین المللی به دست می آورند.